فروش ویژه مجموعه آموزش بازاریابی و مارکتینگ
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

شنبه 7 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

فروش ویژه مجموعه آموزش بازاریابی و مارکتینگ

فروش ویژه مجموعه آموزش بازاریابی و مارکتینگ 

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مجموعه آموزش بازاریابی و مارکتینگ را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مجموعه آموزشی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 



آموزش بازاریابی و مارکتینگ. شغلی که هر شرکتی به آن نیاز مند است. دانستن اصول بازاریابی اشتغال شما را تضمین می کند ...
آشنایی با تمام رمز و رازهای تجارت و بازاریابی از زبان استاد بازاریابی آقای Drew Boyd به زبان فارسی. بیش از 250 دقیقه فیلم آموزشی فارسی ارزشمند سطح 1 جهانی در پکیج اورجینال و شکیل قابل پخش در تمام دستگاههای خانگی و کامپیوتر. عناوین آموزشی بازاریابی این مجموعه: تحلیل محصولات - مشتری ها و بازار - تقسیم بندی انواع مشتریان - ایجاد طرح - ایجاد استراتژی - تنظیم اهداف - تنظیم قیمت ها - استفاده از شبکه های اجتماعی - نمایش برنامه رهبری گروه - تعیین بودجه برای طرح - سنجش موفقیت و ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 14800 تومان 







:: موضوعات مرتبط: پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، رشته اقتصاد و علوم اقتصادی و تجارت، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه آموزش بازاریابی و مارکتینگ , فروش ویژه , فروش ویژه مجموعه , فروش ویژه مجموعه آموزش بازاریابی و مارکت , فروش ویژه مجموعه آموزش , فروش ویژه مجموعه آموزشی , فروش ویژه مجموعه آموزش بازاریابی , مجموعه آموزش بازاریابی و مارکتینگ , مجموعه آموزش , مجموعه آموزش بازاریابی , آموزش بازاریابی و مارکتینگ , آموزش بازاریابی , آموزش مارکتینگ,


شنبه 6 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود کتاب بازاریابی اینترنتی و چند راز بزرگ

کتاب بازاریابی اینترنتی و چند راز بزرگ


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، کتاب بازاریابی اینترنتی و چند راز بزرگ را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این کتاب بازاریابی اینترنتی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

قیمت: 10000 تومان

به طور حتم هم اکنون که شما در حال مطالعه این متن هستید، چندین مقاله و کتاب را در مورد کسب و کار اینترنتی و تجارت آنلاین مطالعه کرده اید و حتما از آنجا که به نتیجه ای نرسیده اید خسته شده اید .
روش ما یک روش قدیمی است ولی نکته هایی در آن ذکر شده است که بدون دردسر می توانید به درآمدی مناسب و همیشگی دست یابید.
با روش ذکر شده همه برنده اند پس این فرصت را از دست ندهید
روش های زیادی هست مثل ساخت وب سایت . ثبت وب سایت در نیاز مندیها . ارسال ایمیل تبلیغاتی . ارسال پیامک تبلیغاتی . سایت های کلیکی یا کار با سایت های خارجی و در یافت پورسانت به دلار ! که بعضی از این روش ها یا خیلی سخته یا هزینه خیلی زیادی می خواهد 
اجازه بدهید شما را با روشی بسیار قدیمی آشنا کنم که کمتر کسی از اسرار آن با خبر است ... هم آسان هم رایگان هم پول ساز !
نخواندن این کتاب چیزی رو عوض نمیکند بلکه با مطالعه این کتاب هست که آینده شما تضمین می شود
توجه داشته باشید شما فقط 1 الی 2 ماه از این روش استفاده میکنید . سپس بنشینید و درامد شگفت انگیزتان را بشمارید !
با چند سوال که ممکن است ذهن شما را مشغول کرده باشد شروع میکنیم
از کجا بدونم که من میتونم از مطالب این کتاب استفاده کنم ؟
تیم ما تا جایی که توانسته است مطالب کتاب را به صورت ساده توضیح داده اند تا آنهایی که مبتدی هستند هم بتوانند از این کتاب به صورت کامل و بدون اتلاف وقت استفاده کنند . با خواندن این کتاب دیگر لازم نیست |رژیم پول| بگیرید !
از کدام روش کسب درامد از اینترنت استفاده میشه ؟
فقط بازاریابی ! چرا ؟ چون تعداد محصولات بیشتراست و پورسانت بعضی از محصولات به 50% هم میرسد , میتوانید بیشتر از اینترنت درامد داشته باشید .
در این کتاب به بحث در مورد پرداخت به ازای کلیک یا مشاهده ایمیل تبلیغاتی پرداخته میشود ؟
خیر . این دو روش به هیچ عنوان سریع پولساز نیست و فقط وقت تلف کردن است .
این کتاب فقط مخصوص تازه واردها است ؟
خیر. هم تازه واردها و هم کهنه کارهای دنیای اینترنتی میتوانند از اسرار این کتاب استفاده کنند و درامد خود را افزایش دهند.کسانی بودند که مدت ها از طریق ارسال ایمیل تبلیغاتی و یا ثبت سایت شان توی سایت های کلیکی درامدشان را به دست می آوردند که کار خوبی است و جواب میدهد اما هزینه زیادی لازم است !ولی روش ما کاملا متفاوت و رایگانه و هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد.
فقط بر روی یک روش کار میشود ؟
فعلا بله!
این کتاب , یک کتاب واقعی است یا یک کتاب الکترونیک ؟
در حال حاظر نسخه چاپی این کتاب موجود نمی باشد و کتاب به صورت الکترونیک (pdf) ارسال میگردد
چه قدر طول میکشه به درامد برسم ؟
حداقل یک هفته حداکثر 1 ماه الی 2 ماه . بستگی به تلاش شما دارد که تا چه حد از این روش استفاده کنید
من وقت زیادی ندارم بازم میتونم از این روش استفاده کنم ؟
شما در کل 24 ساعت فقط 15الی 20 دقیقه وقت لازم دارید . اگه زرنگ باشید توی 10 دقیقه هم تموم میشه !

خرید        سوال از فروشنده







:: موضوعات مرتبط: پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، رشته اقتصاد و علوم اقتصادی و تجارت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب بازاریابی اینترنتی و چند راز بزرگ , دانلود کتاب بازاریابی اینترنتی , چند راز بزرگ , کتاب بازاریابی اینترنتی و چند راز بزرگ , کتاب بازاریابی اینترنتی , راز بازاریابی اینترنتی , راز بازاریابی , بازاریابی اینترنتی,


شنبه 5 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه اصول بازاریابی شرکت سونی

پروژه اصول بازاریابی شرکت سونی

قیمت: 5500 تومان

پروژه بازاریابی در شرکت سونی که در اختیار شما قرار می گیرد، شامل دو فایل word و pdf می باشد و در 61 صفحه گردآوری شده است. منابع مورد استفاده برای این پروژه شامل:

 

1- ترجمه از سایت های اصلی شرکت سونی
2- اصول بازاریابی پدیدآورنده: گری آرمسترانگ، فیلیپ کاتلر، علی پارساییان (مترجم)
3- استراتژی های بازاریابی: 22 قانون تغییرناپذیری مدیریت بازاریابی پدیدآورنده: جک تروت، آل ریس، سهراب خلیلی شورینی (مترجم)
4- جزوه ی درسی استاد روستایی- نیمسال دوم- سال تحصیلی 9392  گروه مهندسی صنایع  - دانشگاه سراسری سمنان
5- روزنامههمشهريسهشنبه7مرداد1382 - ساليازدهم - شماره 3121
6- فصلنامه علمی تخصصی گروه مدیریت دانشگاه امام رضا ( علیه السلام)  شماره پنجم زمستان 87

و فهرست مطالب موجود در آن بدین صورت می باشد:

- معرفی سازمان، تاریخچه و چشم انداز

- چارت سازمانی

- فرآیند بازاریابی سازمان

- بازار هدف و نحوه شناساین

- استراتژی ها و برنامه شرکت

- آمیخته بازاریابی

- ارتباط با مشتری

- تاثیر سیاست ها بر عملکرد سازمان

- نتیجه گیری و پیشنهادات

در این پروژه سعی بر آن بوده است که کامل ترین پروژه در این زمینه ارائه گردد.

خرید        سوال از فروشنده







:: موضوعات مرتبط: پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه اصول بازاریابی شرکت سونی , پروژه اصول بازاریابی , اصول بازاریابی شرکت سونی , بازاریابی , بازاریابی شرکت سونی , سونی , پروژه اصول بازاریابی شرکت سونی , پروژه اصول بازاریابی , پروژه اصول بازاریابی شرکت , اصول بازاریابی شرکت سونی , اصول بازاریابی شرکت , ,


شنبه 4 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود ترجمه مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها

عنوان انگلیسی مقاله: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions
عنوان فارسی مقاله: تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها
دسته: اقتصاد - بازاریابی - مدیرت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
 

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،  مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله تفسیر نردبانی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف - این مقاله با در نظر گرفتن تحقیقات دانشگاهی و بازار، به دنبال ارائه بحث در مورد کاربرد نردبان در انجام بازاریابی می باشد.
طرح/ روش شناسی / رویکرد - این پژوهش نقاط اختصاری نردبان را به عنوان یک روش تحقیق کیفی ارائه می نماید و اهمیت آن را می توان در رفتار درک بهتر نمود.
یافته ها - این مقاله استدلال می کند که نردبان روش مفید و قدرتمندی می باشد، اما به ندرت توسط دانشمندان و شاغلین مورد استفاده قرار می گیرد. نویسندگان این مقاله به این مسئله رسیدگی می نمایند که موانع اصلی و آشکار که مانع از استفاده مناسب از آن می شود، می تواند به جنبه های زیر مرتبط شود: مصاحبه های زمان بر و گران قیمت ؛ مجموعه پاسخ های ساختگی؛ سوگیری های محقق؛ و تجزیه و تحلیل ساده نتایج.
اصالت / ارزش - این مقاله به انجام بهتر نردبان کمک می کند، محدودیت های آن را مشخص نموده و جایگزین هایی را برای مقابله با آنها پیشنهاد می نماید.
واژه های کلیدی:
مصاحبه ها، نظریه بازاریابی، پژوهش، رفتار
مقدمه
هدف این مقاله، ارائه روش نردبانی و بحث در مورد استفاده از آن در انجام تحقیقات علمی و بازار می باشد. این پژوهش بدین منظور، مطالعات مرکزی انجام شده در مورد نردبان را همراه با بازتاب های تجربی نویسندگان بررسی می نماید و استفاده از آن به خصوص در بازاریابی را مشخص می نماید. در ابتدا مقاله به توصیف مهارت های اصولی نردبان می پردازد که شامل تعریف آن و همچنین شرح ظهور و ارتباط آن با تئوری وسیله-هدف می باشد. مراحل اصلی این روش و نتایج به دست آمده از آنها به طور خلاصه توضیح داده شده است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، رشته اقتصاد و علوم اقتصادی و تجارت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها , دانلود مقاله تفسیر نردبانی , دانلود مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش , دانلود مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی , تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها , تفسیر نردبانی در انجام پژوهش , تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی , نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها , نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی , پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها , موانع و راه حل های پژوهش بازاریابی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


شنبه 3 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

ترجمه مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی سبز

عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING
عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی
دسته: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
 

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی سبز را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله تکامل و آینده بازاریابی محیطی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی محیطی(که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) به فرایند فروش محصولات و/ یا خدمات مبتنی بر منافع محیطی اشاره می نماید. چنین محصول یا خدمتی می تواند با محیط سازگار باشد یا به شیوه ای سازگار با محیط ایجاد و بسته بندی شود. در تکامل بازاریابی سبز بسیار تعریف و تجمید شده سه مرحلة طولانی وجود دارد. مرحله اول به عنوان مرحلة بوم شناختی معروف گشته است. مرحله دوم مرحله محیطی نامیده شده است. مرحله سوم نیز به عنوان مرحله پایدار نامیده شده است. متاسفانه، رویکرد بازاریابی سبز تا حد زیادی برای ایجاد نقطه نظر های متفاوت در مصرف کنندگان، توسط خانه های مشترک(corporate house) به عنوان یک شاهکار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. موفقیت آتی در مادیت زدایی محصول و خدمات پایدارتر برای اجتناب از کوته نظری در بازاریابی سبز کوتاه، به طور متقاعد کننده ای به برقراری ارتباط و ارائه ارزش مطلوب به مصرف کننده در بازار بستگی خواهد داشت.
واژه های کلیدی: بازاریابی سبز، بوم شناختی، پایدار، بازار.
1. مقدمه
اصطلاح بازاریابی محیطی (که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) در اواخر دهه 1980 و اوایل 1990 اهمیت یافت. این نوع بازاریابی زمانی در اروپا آغاز شد که یک سری محصولات خاص برای جو زمین مضر شناخته شدند. در نتیجه، محصولات جدید «سبز» نشان دادند که خسارت کمتری به محیط وارد می نمایند. انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) اولین کارگاه آموزشی «بازاریابی بوم شناختی» را در سال  1975 برگزار نمود. این اقدامات و مذاکرات این کارگاه منجر به ایجاد یکی از کتاب های بازاریابی سبز تحت عنوان «بازاریابی بوم شناختی» شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






:: موضوعات مرتبط: پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، رشته اقتصاد و علوم اقتصادی و تجارت، ،
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی سبز , ترجمه مقاله تحول , مقاله بازاریابی سبز , مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی سبز , تحول و آینده ای از بازاریابی سبز , آینده ای از بازاریابی سبز , مقاله تکامل و آینده بازاریابی محیطی , مقاله تکامل و آینده , مقاله تکامل و آینده بازاریابی , تکامل و آینده بازاریابی محیطی , آینده بازاریابی محیطی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


شنبه 1 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت تحقیق استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

 


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، تحقیق استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این تحقیق استراتژیهای بازاریابی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



قیمت:40000ریال

 

 

موضوع  :

 دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دسته: مدیریت ( مدیریت بازاریابی- استراتژی های بازاریابی)

  فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

این فایل در 15 صفحه با فرمت word در زمینه استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار بوده و شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

ویژگی مرحله افول

استراتژی های  مرحله افول

متغیر های وضعیتی استراتژی برداشت

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ(نگهداری

متغیر های وضعیتی استراتزی بازمانده سود آور

متغیر های وضعیتی استراتزی بازار بسیار خاص وکوچک

مشخصات بازار

پیش بینی تقاضا

روش های کیفی

روش های کمی

مشخصات رقبا

موقعیت رقابتی

شدت رقابت

مشخصات شرکت

سهم بازار(MS)

دسته­بندی منابع سازمان

قابلیت وشایستگی­های محوری سازمان

وفاداری

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

منابع

 

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، آموزشی - مدیریت، پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار , دانلود تحقیق جامع و کامل استراتژی , استراتژیهای بازاریابی , بازاریابی , دانلود تحقیق استراتژیهای , دانلود تحقیق مدیریت , تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار , تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی , استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار , استراتژیهای بازاریابی , بازاریابی در مرحله افول بازار , مدیریت بازار در مرحله افول بازار , ,


شنبه 29 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پکیج آموزش بازاریابی در24دقیقه

آموزش بازاریابی در24دقیقه


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،  آموزش بازاریابی در24دقیقه را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پک آموزشی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

قیمت: 2700 تومان

آموزش بازاریابی با پیامک در 24دقیقه!!
بازاریابی با پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی در چند سال اخیر بسیار رایج شده است. از دلایل رایج شدن پیامک تبلیغاتی می توان به " نسبت قیمت بسیار کم تبلیغات پیامکی به درصد افراد مشاهده کننده تبلیغات " اشاره داشت که این امر موجب شده بسیاری از صاحبان کسب و کارها جهت رونق بخشیدن به فعالیتهای خود از پیامک تبلیغاتی استفاده کنند.

 

به عنوان نمونه اگر در بدترین حالت 90 درصد افراد پیامک تبلیغاتی را پاک کنند و فقط 10 درصد افراد پیامک را مطالعه کنند و فقط 1 درصد افراد مشتری شوند (یعنی از هر 1000 نفر فقط 1 نفر) هزینه کل تبلیغات شما از این مشتری به دست آمده است.

 

اما نکته قابل توجه این است که همیشه ما به دنبال بهترین حالت هستیم و قصد داریم که با این ابزار تبلیغاتی به شرایط مطلوب خود دست پیدا کنیم. در همین راستا با کمک فن آوران پیشرو ارتباط کتاب الکترونیکی " آموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه" را با هدف توسعه فروش در بازاریابی پیامک برای شما عزیزان تهیه کرده ایم

 

شما هم اگر ...

 

قصدخرید پنل پیامکی دارید 

 

اگر به دنبال آگاهی از نرم افزار مناسب جهت ارسال و دریافت پیامک هستید.

 

اگر از امکانات استاندارد نرم افزارهای سامانه پیامک اطلاع ندارید.

 

اگر احساس می کنید که در تبلیغات با پیامک نتیجه مطلوب را در فروش به دست نمی آورید.

 

اگر به دنبال بازخورد بیشتر از پیامک های تبلیغاتی خود هستید؟

 

 

 

پیشنهاد می کنیم که کتاب الکترونیکی " آموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه" را باقیمت بسیار کمی دریافت کنید و در ظرف مدت 24 دقیقه اطلاعات جامعی در مورد نرم افزار سامانه پیامک ، شماره اختصاصی پیامک و نکات طلایی درباره محتوای پیامک بدست آورید و فروش خود را دگرگون کنید.

 

 

 

ما در کتاب الکترونیکی " آموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه " در قالب 24 نکته کلیدی به شما آموزش خواهیم داد که :

 

1. نرم افزارهای استاندارد ارسال و دریافت پیامک چه امکاناتی دارند؟

 

2. از امکانات ارائه شده در نرم افزارهای سامانه پیامک چگونه در جهت افزایش بازدهی استفاده کنیم ؟

 

3. چگونه با محتوای مناسب ، بازخورد پیامک های ارسالی را تا 50 درصد افزایش دهیم؟
4.و.......
پس اگر به فکر این هستید که یک بازاریاب حرفه ای شوید فرصت را از دست ندهید.

خرید        سوال از فروشنده







:: موضوعات مرتبط: پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پکیج آموزش بازاریابی در24دقیقه , دانلود پکیج , دانلود پکیج آموزشی , دانلود پکیج آموزش بازاریابی , پکیج آموزش بازاریابی در24دقیقه , پکیج آموزش بازاریابی , آموزش بازاریابی در24دقیقه , آموزش بازاریابی , بازاریابی در 24 دقیقه , ,


شنبه 27 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

فروش ویژه مجموعه آموزشی رازهای میلیونر شدن

فروش ویژه مجموعه آموزشی رازهای میلیونر شدن 


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مجموعه آموزشی رازهای میلیونر شدن را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مجموعه آموزشی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



مجموعه بی نظیر آموزشی رازهای میلیونر شدن. موفقیت و کسب ثروت از زبان بریان تریسی معروفترین نویسنده و مشاور دنیا در زمینه موفقیت به زبان فارسی ...
خود اشتغالی را از همین امروز شروع کنید. بیش از 4 ساعت آموزش کامل رازهای موفقیت و ثروتمند شدن. شما هم می توانید یک میلیونر خود ساخته شوید. تجربه موفقیت و ثروتمند شدن را از زبان برترین استاد این امر در دنیا بیاموزید. آیا می دانید هزینه حضور در سمینار آقای برایان تریسی در هرکجای دنیا، چند میلیون تومان است؟ پکیج اوریجینال و بسیار شکیل به زبان فارسی قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر ها.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 14800 تومان 







:: موضوعات مرتبط: پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، فروش محصولات مورد نیاز زندگی با تخفیف ویژه، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه آموزشی رازهای میلیونر شدن, فروش , فروش ویژه , فروش ویژه مجموعه آموزشی رازهای , فروش ویژه مجموعه , فروش ویژه مجموعه آموزشی , مجموعه آموزشی رازهای میلیونر شدن , مجموعه آموزشی , مجموعه آموزشی رازهای میلیونری , آموزش رازهای میلیونر شدن , آموزش میلیونر شدن,


شنبه 23 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

فروش ویژه مجموعه آموزش ساخت 250 کاردستی درآمدزا

فروش ویژه مجموعه آموزش ساخت 250 کاردستی درآمدزا 

با سلام

دوستان و هموطنان عزیز ، ما امروز برای شما مجموعه ارزشمند آموزشی ساخت 250 کاردستی درآمدزا را آماده نموده ایم . این مجموعه شامل : ساخت انواع کارت پستال و کارت تبریک ، انواع سبد ، جعبه ، کیف ، دسته ، انواع پاکت نامه و هدیه شیک ، ساخت انواع زیورآلات گوشواره ، دستبند ، آویز ، ساخت انواع گل مصنوعی ، پارچه ای ، کاغذی ، ساخت انواع جاشمعی ، ساخت انواع درختچه های تزئینی و مینیاتوری و سیمی و ... میباشد . . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



آموزش ساخت 250 کاردستی درآمدزا. خود اشتغالی را از همین امروز شروع کنید. بیش از 25 ساعت فیلم ویدیویی بی کلام و بدون گفتار، یادگیری فقط با نگاه کردن به عملیات ساخت. ساخت انواع کارت تبریک و کارت پستال، انواع سبد، جعبه، کیف، انواع پاکت نامه و هدیه شیک، انواع زیورآلات گوشواره و ...
این مجموعه شامل بیش از 250 فیلم ویدیویی صامت و بدون گفتار آموزشی از نحوه ساخت کاردستی و وسایل تزئینی زیبا با ساده ترین امکانات درون منزل است. با مشاهده چگونگی و سادگی خلق انواع وسایل ضروری گامی مهم در شروع یک کسب و کار و افزایش اعتماد به نفس خود بردارید. شما بدون هیچ هزینه ای می توانید به یک تولید کننده صنایع و هنرهای دستی و تزئینی تبدیل شوید. ابتدا افزایش مهارت و سپس کسب و کار در منزل را شروع کنید! هنر در کنار اشتغالزایی و کسب درآمد را می توانید باهم داشته باشید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 14800 تومان 







:: موضوعات مرتبط: پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، فروش محصولات مورد نیاز زندگی با تخفیف ویژه، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه آموزش ساخت 250 کاردستی درآمدزا , فروش ویژه , فروش ویژه مجموعه آموزش ساخت 250 کاردستی , فروش ویژه مجموعه آموزش ساخت , فروش ویژه مجموعه, فروش ویژه مجموعه آموزش, مجموعه آموزش ساخت 250 کاردستی درآمدزا , مجموعه آموزش , مجموعه آموزش ساخت 250 کاردستی , مجموعه آموزش ساخت کاردستی , مجموعه آموزش ساخت کاردستی درآمدزا , ساخت کاردستی های درآمدزا,


شنبه 21 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد

فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد 

 با سلام ما این بایر برای شما دوستان و هموطنان عزیز بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد را آماده نموده ایم . این مجموعه قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه سینمای خانگی بوده و حاوی بیش از 80 ساعت ویدیو آموزشی در 12 دی وی دی میباشد . قیمت واقعی مجموع محصولات داخل این مجموعه در بازار بیش از 200000 تومان است و شما با خرید این پک بیش از 70 درصد صرفه جویی مینمایید. امید است تا حاصل تلاش ما برای شما مفید واقع شود :



بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد، از همین امروز موفقیت و میلیونر شدن را آغاز کنید! کلکسیون ارزشمند 7 مجموعه اشتغال زا متفاوت در یک مجموعه. بیش از 80 ساعت ویدیو آموزشی فارسی. عرضه شده در پکیج شکیل شامل 12 DVD اوریجینال برای اولین بار در ایران.
موفقیت در ایجاد کسب و کار و ثروتمند شدن اصلا دور از دسترس نیست، هرگز نمی توان یک شبه ثروتمند شد اما می توان با برنامه ریزی و مشاوره مناسب، موفق و ثروتمند شد. سرمایه شما برای شروع کسب و کار، تلاش، استعداد و پشتکار شماست نه صدها میلیون تومان سرمایه اولیه.
اگر برای ایجاد شغل سرمایه کلانی ندارید و شغل مناسبی نیز برای خود پیدا نکرده اید، اگر شما هم به فکر استفاده از استعدادهایتان در راه اندازی کسب و کار هستید، اگر قصد دارید از همین امروز موفقیت و درآمد زایی کاملا قانونی و حلال را شروع کنید، بسته بزرگ "اشتغال زایی و کسب درآمد" به شما کمک می کند تا علاوه بر آشنایی صدها شغل و حرفه درآمد زا، با رازهای موفقیت در کسب و کار و ثروتمند شدن آشنا شوید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان 







:: موضوعات مرتبط: پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، فروش محصولات مورد نیاز زندگی با تخفیف ویژه، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد , فروش ویژه , فروش ویژه بسته , فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی , بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد , بسته بزرگ اشتغال زایی , بسته بزرگ اشتغال , بسته بزرگ کسب درآمد , کسب درآمد و اشتغال زایی , کسب درآمد , اشتغال زایی , بسته اشتغال زایی,


شنبه 20 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

فروش ویژه مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا

فروش ویژه مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا 

با سلام

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی درآمدزا را آماده نموده ایم. خود اشتغالی را از همین الان شروع کنید . این پکیج مخصوص جوانان جویای کار میباشد . مجموعه پیش رو شامل 2 دی وی دی اورجینال بوده و در آن به آموزش مشاغلی چون : نقاشی ، کابینت کاری ، کاشی کاری ، کفپوش ، کاغذ دیواری ف گچ کاری ، پرده و غیره میباشد . امید است تا این پکیج برای شما مفید واقع شود :

 



آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا. خود اشتغالی را از همین امروز شروع کنید! بیش از 7 ساعت آموزش کامل مشاغل ساختمانی درآمد زا. پکیج اوریجینال و بسیار شکیل در قالب 2 DVD کاملا فارسی.
محتویات مجموعه:
- آموزش نقاشی ساختمان
- آموزش کاغذ دیواری کردن ساختمان
- آموزش کفپوش پارکت، لمینیت و ... ساختمان
- آموزش کاشی کاری ساختمان
- آموزش گچ کاری در ساختمان
- آموزش نصب پرده

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18800 تومان 







:: موضوعات مرتبط: متفرقه، پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، فروش محصولات مورد نیاز زندگی با تخفیف ویژه، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا , فروش ویژه مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی , فروش ویژه , فروش ویژه مجموعه , فروش ویژه مجموعه آموزش مشاغل , فروش ویژه مجموعه آموزش , مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا , مجموعه آموزش , مجموعه آموزش مشاغل , مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی , آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا , آموزش مشاغل ساختمانی , مشاغل ساختمانی درآمد زا,


شنبه 19 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود راهنمای ارزشمند برای عاشقان کسب درآمد اینترنتی

راهنمای ارزشمند برای عاشقان کسب درآمد اینترنتی


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، راهنمای ارزشمند برای عاشقان کسب درآمد اینترنتی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این راهنمای ارزشمند را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قیمت: 7900 تومان

این مجموعه برای هیچ کدام از شما دوستان و همکاران بدون کاربرد نیست و بی هدف نوشته نشده است...

* ترفند های ویژه برای عاشقان کسب درآمد از اینترنت

** تصاویر و مدارک پرداخت تا سقف 160 هزار تومان بدون سرمایه گذاری در سایت مربوطه

* سایت های مطمئن، با سابقه، با پرداخت فوری و بدون دردسرها و حاشیه های جانبی

* مناسب برای هر 2 دسته کسانی که می خواهند سرمایه گذاری کنند و یا کسانی که تمایلی به این کار ندارند.

* معرفی راه های آسان برای افزایش درآمد اینترنتی

* روش ها و ترفندهای اختصاصی و دایمی برای ارسال بازدیدکننده به سایت و وبلاگ

** ترفندهای مشاهده ی آگهی در سایت های کلیکی

** روش های کاهش ترافیک حجم مصرفی برای کسانی که با نرخ های گران قیمت اینترنت و محدودیت های حجمی مشکل دارند.


*** همراه با آموزش های جانبی و رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی و راه های کلی افزایش رتبه در گوگل و الکسا

خرید        سوال از فروشنده







:: موضوعات مرتبط: متفرقه، پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود راهنمای ارزشمند برای عاشقان کسب درآمد اینترنتی , دانلود راهنمای ارزشمند , دانلود راهنما , عاشقان کسب درآمد اینترنتی , عاشقان کسب درآمد , کسب درآمد , درآمد اینترنتی , راهنمای ارزشمند برای عاشقان کسب درآمد اینترنتی , راهنمای ارزشمند کسب درآمد اینترنتی , راهنمای ارزشمند برای عاشقان درآمد اینترنتی , عاشقان درآمد اینترنتی ,


شنبه 18 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود کتاب استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي با پشتيباني

کتاب استخدام در خانه با حقوق ثابت و درآمد عالي با پشتيباني كامل

قیمت: 23000 تومان


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، کتاب استخدام در خانه با حقوق ثابت و درآمد عالي با پشتيباني كامل را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این کتاب را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 


استخدام در منزل کارمند فروش در منزل شرکت ستاره تیزرو پردیس با مدیریت آقای اسماعیل پور به شماره ثبت 224109 برای ایجاد اشتغال خانگی  در شهر خودتان با شرایط ذیل از داوطلبین واجد شرایط برای کار در منزل ثبت نام بعمل می آورد.شرایط استخدام 1- سن: 18 تا 45 سال 2- جنسیت: مرد و زن 3- ملزومات: داشتن کامپیوتر – خط تلفن ثابت – آشنایی با کامپیوترو...

 کتاب مشاغل خانگی جدید   برای اولین بار در ایران تضمینی با پشتیبانی

1.کار در منزل این روزها در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد اگر برای شما هم پیش امده که از کار کردن برای دیگران خسته شده اید و دلتان میخواهد کاری هرچند کوچک برای خود داشته باشید و در پیدا کردن کارهای خانگی پردرامد مصر هستید این کتاب را حتما بخوانید قصد داریم شما را با اطراف توجه داده وقدرت ابتکار را در شما زنده کنیم و ببینیم که برای کسب درامد  مشاغل کم هزینه فراوانی وجود دارد که فقط کمی نیاز به دقت و توجه دارد و ببینید که به سادگی میتوان به درامد خوبی رسید و خود و دیگران از ان سود ببرید امیدواریم که بتوانیم به هموطنان عزیزمان کمک هرچند ناچیزی در این امر کرده باشیم مارا از دعای خیر خود بی نصیب نکنید

2.مزده به خریداران کتاب 

شما میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان اقتصادی ما در زمینه ایجاد اشتغال در خانه استفاده کنید چنانچه از هیچ کدام از طرحهای کتاب نتوانستید بهره ببرید با استفاده از شماره تماسی که کتاب را خریداری کرده اید مشخصات خود به همراه سوابق تحصیلی و سوابق کاری و میزان سرمایه خود را به شماره ای که در کتاب امده پیامک کنید تا کارشناسان اقتصادی ما شغلی مناسب را به شما پیشنهاد بدهند


3.چنانچه شما شرایط مندرج در کتاب ذکر شده را دارا هستید میتوانید به استخدام شرکت ما در بیایید(کار در خانه)و از ما حقوق ثابت و پورسانت عالی دریافت کنید لطفا پیامک کنید متقاضی استخدام در خانه میباشم تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و قرارداد کاری با شما بسته شود

نمونه قرارداد کار در منزل

 


بسمه تعالی


قرارداد کاردرمنزل


آقای / خانم ………………………………فرزند …………………شماره شناسنامه ……………… و کدملی …………………………. عطف به درخواست مورخ …/…./  ۱۳، شرکت …………………………… موافقت خود را برای همکاری با شما جهت انجام تبلیغات شرکت و بازاریابی محصولات با شرایط ذیل اعلام می دارد .


این قرارداد بین کارفرما / نماینده قانونی کارفرماو کارمنددرمنزل منعقد می شود.


 


۱-مشخصات طرفین : کارفرما / نماینده قانونی کارفرماشرکت :…………………………….شماره ثبت : ……………………. نشانی :  …………………………….. ……………………………………………… و تلفن تماس :  ……………………………….   و کارمنددرمنزل آقای/ خانم : ………………………… فرزند: …………….. متولد: …………….. شماره شناسنامه: ………….. شماره ملی: ……………………… میزان تحصیلات : …………………. نوع و میزان مهارت : …………………………………….. استان: …………….. شهر : ………………..نشانی کامل : …………………………………………………………………………. ………………………………………… و تلفن ثابت : ……………………… و همراه : ……………………… منعقد می گردد.


۲- نوع قرارداد:   دائم              موقت         کار معین


۳- نوع کار یا حرفه یا حجم کار و یا وظیفه ای که کارمند به آن اشتغال می یابد: …………………………………………………………………………………………………………………………………..


۴- محل انجام کار استان : ………………. شهر ………………


۵- تاریخ انعقاد قرارداد :………………………


۶- مدت قرارداد : ………………………..


۷- ساعات کار : …………………… میزان ساعات کار و ساعت شروع و پایان آن با توافق طرفین تعیین می گردد.


۸- حق السعی:


الف- مزد ثابت/مبنا روزانه/ساعتی …………………. ریال(حقوق ماهانه : …………………. ریال)


ب- پاداش افزایش تولید یا بهره وری ………………………………. ریال که طبق توافق طرفین قابل پرداخت است.


پ- مرخصی استحقاقی سالانه ……….. روز و تعطیل هفتگی ………………… روز .


۹- حقوق و مزایا بصورت هفتگی/ ماهانه کارمند به حساب شماره ………………………………………….. نزد بانک …………. شعبه…………………. توسط کارفرما یا نمایده قانونی وی پرداخت می گردد.


 


 


وظایف کارمنددرمنزل بدین صورت است که :


الف – وظیفه کارمنددرمنزل فقط معرفی کالا و معرفی خدمات شرکت های معرفی شده از طرف این دفتر خواهد بود و شما حق دریافت هیچگونه وجهی را از مشتری نخواهید داشت .


ب – ارائه گزارش روزانه تماس ها به دفتر بعهده کارمند می باشد که در پایان هر روز کاری باید اعلام گردد.


پ – در هنگام تماس و یا مکاتبه اعلام کد همکاری، الزامی است .


ت – رعایت کلیه شئونات اخلاقی و اسلامی و قبول کردن محل انجام وظیفه طبق نظر دفتر شرکت و رعایت ساعت کاری الزامی می باشد.


۱۰-مدت این همکاری به مدت …………………….. از تاریخ  فوق الذکر می باشد .


۱۱- هر محصولی که از طریق تبلیغات کارمنددرمنزل صورت گیرد ، دارای پورسانت می باشد که بعد از دریافت وجه از مشتری در سررسید هر ماه محاسبه و به حساب کارمند درمنزل ریخته می شود.


۱۲- یکی از مدارک شناسایی/یک فقره سفته/ چک شماره …………………… به مبلغ ………………. ریال به عنوان تضمین حسن اجرای تعهدات کارمند درمنزل به مسئول دفتر تحویل داده شده است و آقای/ خانم …………………………کارمند درمنزل ، کد شماره ………………… تمام موارد فوق را با دقت در صحت وسلامت عقل خوانده ، و متعهد به انجام آنها بوده و اعلام می دارد و اجازه می دهد و رضایت دارد که در صورت رعایت نکردن هر کدام از بندهای فوق ، از محل مدارک شناسایی / سفته / چک فوق به نفع شرکت …………………………جبران خسارت شود و نسبت به اخراج اینجانب از شرکت اقدام نماید و حق هیچگونه اعتراضی را نداشته و خواهان هیچ حق و حقوقی نیستم .


۱۳- شرایط فسخ قرارداد:


 این قرارداد در موارد ذیل، توسط هر یک از طرفین قابل فسخ است.


الف- اگر این فسخ از طرف کارمند باشد باید تمام وجه مربوط به سامانه را پرداخت کرده باشد.


ب- اگر این فسخ از طرف کارفرما باشد باید تمام حقوق و مزایا کارمند پرداخت شده باشد.


۱۴- این قرارداد دارای ۱۵ بند و در دو صفحه و دو نسخه تنظیم می شود که یک نسخه نزد کارفرما، یک نسخه دست کارمند تحویل می شود.


۱۵- این قرارداد بدون مهر و امضاء رابطه استخدامی میان کارمند و شرکت بوجود نمی آورد .


     امضا و اثر انگشت شرکت ………………………………


                   کارمند درمنزل                                                                                  کارفرما



خرید        سوال از فروشنده







:: موضوعات مرتبط: پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي با پشتيباني , دانلود کتاب استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي ب , درآمد عالی , حقوق , درآمد در خانه , کتاب استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي با پشتيباني , کتاب استخدام در خانه , کتاب استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي , استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي , استخدام در خانه با درآمد عالي , درآمد در خانه , درآمد عالی ,


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد